Pazartesi, Kasım 27, 2006

Roger Waters Konseri' ni Neden Yaz-a-madım?

Efendim ömrüm boyunca görüp görebileceğim konserlerde ilk 3' e rahatlıkla giren aslında 1. liği zorlayan fakat Steps Ahead' ın elinden alamayan bu konser hakkında blog kapasitesini aşacak kadar yazacak çok şey var fakat nereden başlayacağımı bilemediğimden "koyver gitsin" diyerek başlıyorum. Konserin 20.06.2006 tarihinde olmasına rağmen 11. aya sarkmasındaki sebepleri sıralamak istemem ama bu olayın gerçekliğine inanmam oldukça uzun sürdü.
Benim 11 12 yaşlarında tanıma fırsatı bulduğum Pink Floyd' dan birini hem de Dark Side Of The Moon çalacağı bir turnede babadan kalma görev olarak ifa ettim. Ses, ışık,performansa girmek istemiyorum. Zaten rüyalarda da öyledir ya heryer ışıl ışıl, insanlar bambaşka...En çok da ağlayan yüzlerce insan. En çok aklımda kalan Roger Waters' ın tekneden el salladığı an giderken.
Bazı rüyalar vardır ki anlatınca incinecek sanırsın. Ben de burada gündüz niyetine anlatmak isterdim mamafih kiyafetsiz kelimeler.
David Gilmiour' un da gelerek rüyaları tamamlaması ve her sene 11 ayın sultanı şeklinde bir efsanenin yurdumu şenlendirmesi dileğiyle..

Özürlerimin Kabulünü Arz Ederim:)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home